Tuesday, November 30, 2010

New challenge at Scrappassion!

Can you believe it is December already? Where has 2010 gone? Today is the 1st of December and it is my 40th birthday! It seems time goes faster the older I get ... or am I really showing my age now? LOL ...

Anyway ... a new month also means a new challenge at Scrappassion. From January 2011 the Scrappassion blog will go international and I cannot wait to see gorgeous work coming in from all over the world! But .. .for this month the challenge for all the Dutch and Belgian girls out there is this:

Make something for your home; your project can be anything but a layout or card.

How easy is that! This is the clock I made for our daughter Emma. She loves bright and bold colours just like me!


This is what the other girls have made...

Nicky:
Jolanda:



Ria:

Petronella:

Ilonka:

Gwendolyn:
Hanneke:

Maja:


Mariska:

9 comments:

Nicky said...

Geweldig die klok, helemaal PIP style, ubercool!!! Wat zal Emma een plezier daarvan hebben zeg! En ontzettend lief van jou dat je ieders deelname hier neer zet!

Gwendolyn said...

Wow wat een geweldige klok, ik had hem nog niet gezien! Daar zal Emma wel superblij mee zijn!

En wat leuk dat je al onze uitwerkingen hier hebt neergezet!

Liefs Gwendolyn

Maja60 said...

Heel leuk idee van je!!! én mooi gemaakt! Lekker kleurig, daar heeft Emma nog jaren plezier van. Gefeliciteerd met je verjaardag!!! ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt vandaag.

Ria said...

vind je klok helemaal geweldig en ik denk Emma ook wel!x

Jol@nd@ said...

Dit is echt een prachtige klok geworden!! Ik denk dat ze er wel heel blij mee is!! Leuk dat je alle uitwerkingen hier hebt neergezet!

Groetjes Jolanda

Liesbeth said...

Helemaal leuk geworden Ingeborg,
groetjes Liesbeth

Ylona said...

Geweldige klok Ingeborg! Daar zal Emma vast heel blij mee zijn.

xoxo
Ylona

Petronella said...

Je klokje is super, had ik al gezegd, maar doe het gewoon nog een keer. kus van mij

Ilonka said...

wat een gave klok, hangt ie al bij Emma? lekkere frisse kleuren ook, echt super! xxx