Friday, October 1, 2010

'Totally White' - a new challenge at Scrappassion!

This month's challenge at Scrappassion is to create a 'Totally White' project or layout. Everything (papers, embellishments, title, ribbon etc.) has to be white except your photo(s). This is the layout I made for this challenge:

You can send your entries to Ria until the 31st of October. The winner will be determined by a Random Number Generator to give everyone an equal chance to win! We're hoping to get many entries this month!

12 comments:

Gwendolyn said...

Heej Ingeborg,

Ik heb het al gezegd, maar je LO is helemaal geweldig! Het formaat, de vlinder, alles. Gewoon helemaal top!

Liefs Gwendolyn

Ilonka said...

ik vind um helemaal super Ingeborg! mooie foto ook van je dochter en leuk die vlindertjes!
xxx ilonk

Ria said...

prachtig...het klopt gewoon..en Emma is een mooie meid!!xx

Nicky said...

hele mooi layout en de titel past zo goed bij de foto!!

Gwendolyn said...

Thanks en tuurlijk mag je mijn kaart plaatsen! Ben blij dat jij er blij mee bent.

Liefs Gwendolyn

Marga said...

In 1 woord S C H I T T E R E N D!!!!!

CĂ©line said...

Jouw witte creatie is ook al zo geweldig mooi!!! Leuk met de opgerolde papiertjes!

Danielle said...

hele mooie ingetogen lo. heel puur, mooi hoor.

Jackie said...

Ik vind hem echt super mooi,....
Titel past helemaal perfect

Petronella said...

Deze LO is zo mooi en wat een prachtige foto van je dochter.

carli's scrapweb said...

Ik vond het een mooie uitdaging om alles in het wit te scrappen. Die van jouw is onwijs mooi geworden! Leuk om andere scrapverslaafden te ontmoeten!

Hanneke said...

Ik vind hem zo mooi!!!