Tuesday, December 15, 2009

It is freezing today ...

We put up our Christmas tree and some decorations ... since it is dark so early these days, it is nice to have the Christmas light on all day!

In the last few days the temparature has been below zero, which means it is truly FREEZING! This is a new experience for the kids, since we never had these sorts of temparatures around Adelaide. The kids put water in a bucket and it didn't take long to freeze. Obviously they had to 'play' with the ice ... Some of our windows are covered with ice too. It looks stunning!

3 comments:

@nnie said...

Leuk die foto's van de Hollandse winter, hopelijk krijgen we ook nog sneeuw, leuk voor de kinderen.
Op mijn blog heb ik een award voor je staan. Ik geef deze aan jou omdat ik erg door je geinspireerd wordt.

Ria said...

Hey Ingeborg, wat een leuke foto's!! Zeker die met het water en experimentjes van je kinderen...zal wel even wennen voor ze zijn zo denk ik?? groetjes Ria

Karen said...

Loving the photos that you are sharing.