Monday, January 19, 2009

I discovered Picasa Collages ... so easy and fun!



6 comments:

Charlot said...

wat leuk!!!!
groetjes Lotte

Bianca said...

Hoi ingeborg...
leuk je berichtje ik al je proberen te helpen heb je een email voor je dan kan ik je wat toesturen..
Srapwinkels hier in het zuiden zijn er g schaars.. je hebt in maastricht en heerlen pipoos, in geleen zit iemand thuis met spulletjes van memorylanes scrapbooking ze heet nicolke en geeft ook workshops.
In venlo heb je making meories geloof ik en dat is het hier in het zuiden, maar ik weet wel dat je rond eindhoven een paar heb liggen, Akkefietje weet ik zeker en de rerst zal ik voor je na gaan kijken.
En betreft de vactures zal ik voor je gaan zoeken zelf werk ik op een bso dus niet in het onderwijs, maar ik wil je graag helpen geen probleem.
groetjes Bianca

Bianca said...

Hoi ik was in het mailtje nog vergeten uit te leggen wat een bso was.
BSO is Buitenschoolseopvang met kids van 4 tot 13 jaar....
groetjes Bianca

Karen L said...

They are a lot of fun aren't they Inbeborg - I have been playing with them a bit myself lately.
Need to ask a big favour also - can you help me set up a shared "Photobucket" like you did for the SofF Retreat Photos. Need to do one for work.

Mireille said...

joh.. zou je me toch eens moeten leren.. O.o
leuk dat je ons al gelinkt hebt =)

scrap-lady said...

Hoi Ingeborg,

Je layouts zien er super uit.
Ik scrap zelf al sinds 2003.

Ik las in een eerder berichtje van Bianca over scrapwinkels.
Bij Akkefietjes kan je alleen via hun websites je eigen opgeven voor workshops,de winkel hebben ze niet meer.
En de winkel in Venlo heet Special Memories.

Ook in brabant zitten scrapbookwinkels eentje in Heesch en eentje in Sprang Cappelle(De Scrapheap).
In Breda zit er ook een maar die gaat binnenkort sluiten.

Groetjes Miriam.